miércoles, 9 de septiembre de 2015

Un altre canviador bebe / Baby diapper changer


Booones!!!

Aquest canviador ja fa un parell de mesos que el tinc fet, no l'he pogut ensenyar abans doncs era un regalet per la meva companya de feina Bibiana i la seva patufeta Laura, que ara te 3 mesos i mig.

 





Aquest cop vaig col•locar el viu algu millor que en el primer que vaig fer, per al Biel, pero no he assolit la perfecció encara jeje, els defectes però no us els ensenyaré, me'ls quedo per mi... ;P


Per tancar-lo aquest cop he posat dos snaps, estrenant així el plier que em van regalar per al meu aniversari la familia. Li he de treure més partit, la veritat és que nomès l'he fet servir en aquest canviador i com a sistema de cordat, els snaps són lo millor, a més que queden molt forts i no es desenganxen, aquesta era la meva por...



L'exterior està fet amb tela de hule (vaig fer servir la resta de hule per fer aquesta motxilla per anar d'excursió), i l'interior amb tovallola. 


L'aplicació del nom està fetà amb cotò 100%, l'havia fet servir per la part interior del Pinafiore per la patufeta que us ensenyava aquí, espero que havent-ho rematat amb zig-zag no es desfilin massa...


Cosir hule no ha estat massa dificil, sempre pocurant que el peu de la màquina, no el toquès directament, doncs queda clavat i no corre la costura.


I ara a fer-lo servir molt!

Bibi, ja explicaras com va!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!