miércoles, 26 de agosto de 2015

Panets de viena

Booones!

Avui m'he llançat a fer pa i ho he fet amb una recepta de panets de viena que em va passar la meva tieta, tot i que he fet la meitat de la massa i n'han  sortit 20uds.:
- 1kg. de farina
- 25gr. de sal
- 25 gr. de sucre
- 600ml. de aigua( del temps)
- 100gr. de mantega( en pomada)
- 40gr. de llevat fresc
Es posen tots els ingredients en un bol per barrejar-los. Es treballa la massa fins que no es trenqui. Si fa falta afegeix mes farina. Es deixa reposar fins que dobli el seu volum.
Despres es fan boletes de 40gr. cada una i es tornen a deixar reposar fins que creixin.


Enfornem a 200-220gr. durant 15-20 minuts. Quan estiguin daurats ja estaran.
Fes cas del temps màxim, tot i que et semblin poc dauradets, si et passes quedaran amb una crosta massa cruixent per ser panet de viena.
He aprofitat i a l'hora de fer boletes, n'he fet 2 amb llavors de chia i 2 amb anxoves.


Bonissims!!!
I aquí una foto de com li queden de professionals a la meva tieta:

Apa, anima't a fer-los, són bons i fàcils de veritat!

Fins la propera!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!