sábado, 19 de septiembre de 2015

Pijama nena entre-temps

Bona nit,

Avui se m'ha posat a la ceba fer un pijama d'entre-temps per la petita, doncs anem justes de pijames i el del conillet s'ha fet petit i no resulta gaire còmode...

La tela, ja l'havia feta servir altres vegades (aquí i aquí) i al final he hagut de combinar-la per poder acabar-lo. És punt de jersei de www.telas.es, de fa ja gairebé un any que la tinc i la idea era fer-la servir en un peto d'estiu, però es veu tant de pijama que me'n vaig desdir..

De patró he fet servir uns pantalons seus tipus leggings i una samarreta  tambè seva que encara li van força bé. He afegit força marge, perquè quedès ample i còmode.
Aquí unes fotos..., em queda afegir-li un snap al coll per tal que noq quedi tant desbocat, però s'havia d'estrenar avui si o si... i em feia mandra esbrinar altre cop com fer servir el plier... demà serà un altre dia...




Apa, i ara a dormir!!


 Nanit....

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!