domingo, 30 de octubre de 2016

Ets de castanyada o de Halloween?

Jo soc dels dos, sincerament..., si puc celebrar dos festes, perquè m'he de quedar amb una?

Doncs això..., vam començar un dia fent galetes de Halloween i encara no les haviem acabades, tot i estar boníssimes, i ja feiem panellets.

Con las manos en la masa... us enrecordeu d'aquell programa de cuina? jejeje




L'Abril va disfrutar-ho molt això de fer galetes.
És la recepta de les típiques galetes de mantega amb una glaça per damunt.
La recepta la vaig treure d'aquí.

I el passat dimarts, com que ens demanàven portar 2 panellets al cole, vaig preparar el massapà a migdia i tot plegant del cole ens vam posar a fer panellets amb  l'Abril, tot i que ella ho hauria canviat de seguida per anar al parc clar...
Ho vam fer tot, panellets, parc, dutxes, sopars... quien da mas?
Van quedar prou bé i força bons tot i estar probant una nova recepta que vaig treure d'aquí.
El truquillo perquè els pinyons quedin ben enganxats al panellet  és lo mas: els deixem 1 horeta en remull amb un rovell d'ou i una mica de colorant vermell (1 mica, no feu com jo, que l'Abril no en vol perquè es pensa que són pinyons amb tomàquet :))). i wualà, si us distraieu amb el temps, no els podreu desenganxar...

D'aquests no tinc fotos del procès com entendreu amb les mans enganxades de massapà a tot arreu i l'Abril que més que res es va dedicar a llepar-se el sucre de les mans la meva capacitat ja no donava per més...

Apa!
Que tingueu Bona Castanyada i Bon Halloween!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!