jueves, 29 de septiembre de 2016

Vestit de... festa¿?

Doncs si, al final em vaig decidir a fer-me el vestit meu per al bateig de la Júlia...
Vaig anar retrassant-ho, perquè no ho veia gens clar, però després de voltar tot Vila en busca d'un punyetero vestit amb què pogués donar el pit i no trobar res, no hi havia una altra.

Vaig agafar la tela negra que ja havia fet servir aquí, i a buscar tutorials a google!
I aquí està.



Fàcil pero resultón...

I aquí una amb la culpable d'aquest estrès... es va portar com un sol pobreta...



Trobar el llaç adequat tambè  va ser problemàtic i al final me'l vaig fer jo amb tela de ras de Cal Roca de Vila.

I així me'n vaig a fer un tomb per Rums.

Fins la propera!

2 comentarios:

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!