lunes, 26 de septiembre de 2016

Més buffs per aquesta temporada

Avui us deixo una entradeta ràpida, al igual que el temps que he trigat a cosir la peça.

Buff per al Nil de la Llum, acompanyant el regalet d'aniversari. Gràcies Nil ens ho hem passat de conya! grans i petits :)))

Seguint tutorial de Mrdm, al igual que vaig fer aquí i aquí.

M'encanta la tela, la va triar la pitufa gran i vaig pensar que era més de nen, però tenia raó, m'agrada tambè per ella... he de pensar què li farè que es vulgui posar i l'amortitzi...
De moment ja m'ha encarregat un buff igual per ella...



Tela estampada de Rei del Retall i la verda fluorescent,així com les cintes, del mercat setmanal de Vila.

Passo per Menuda Inspiración a veure quines idees hi trobo!

A reveure!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!