lunes, 1 de agosto de 2016

Reductor cotxet

Seguint amb el què us deia l'altre dia, avui us porto una coseta feta amb la mateixa loneta amb què em vaig fer l'última Còrdula.

Es tracta d'un reductor de cotxet per la pitufa petita, que li subjecta el cap quan va sentadeta al nostre súper cotxet doble, o quan la poso estiradeta perquè s'ha adormit a l'hora d'anar a buscar la gran al Casal.

Per fer-la vaig pendre mides amb ella estirada i vaig fer el dibuix directe a la tela.
La part del cap s'agafa amb velcro a un protector de maxicosi que ja voltava per casa, i el cos s'agafa amb snaps.
El relleno és meitat guata i meitat cotó fluix perquè no em va donar per tot. Queda molt més tovet i consistent amb guata però.

Tela de: Teixits Mila Coll.
Patró: propi.
Enllaç: Menuda Inspiración.

Fins la propera que no serà gaire aviat amb la fiera gran de vacances a casa!
Bones vacances a tots!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!