jueves, 18 de agosto de 2016

Pantalons que no són lo meu...

Avui porto uns pantalons que vaig començar almenys fa dos anys i que l'altre dia vaig decidir acabar amb ells o llençar.

Il•lusa jo, novata com era, vaig llançar-me a cosir uns pantalons de la Burda em sembla que era el patró, amb cinturilla, cremallera i butxaques i tot :()
Ah, i ademes amb una tela de poliéster que relliscava per tot arreu.
Els dono per acabats i al emprovar-me'ls, a sobre no hi cabia... total que van acabar sent la primera peça del calaix dels meus desastres.

Fa 1 setmana els vaig recuperar, me'ls vaig emprobar i miracle! Hi cabia dins tota jo!!! (Mes que miracle, lactància gràcies ;)) ).
Vaig posar-los una goma als baixos i taxan!!! Pantalons nous!!! 



Tela: Ribes i Casals
Patró: Burda
Enllaç: Rums, per fi!

A reveure!!!

2 comentarios:

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!