lunes, 20 de febrero de 2017

Disfressa Lady Bug

Bueeeno!
Per fi he pogut acabar alguna coseta per ensenyar-vos.

Vaig fer triar a l'Abril si volia disfressar-se de Frozen o de Lady Bug, i per sort meva, va triar... Lady Bug!!! I és que no em veia jo fent un vestit de pricesseta. I la Patrulla Canina ni anomenar-la, eh! que me la lieu, je je je

Vaig estar molt de sort de trobar el mono vermell a Amazon, perquè sinó, no hauria pas acabat a temps.... ara bé, estic de pintar rodonetes negres fins els... PIIIII!
Les he pintat amb rotuladors tèxtils Carioca i van la mar de bé. Desprès es passa la planxa per el revès i ja està. Veurem com queda desprès de rentar, doncs a cames i mànigues ho he hagut de fer amb el doble de gruix de tela clar...

Per fer l'antifaç he seguit un dels molts tutorials que hi ha al YouTube. Aquest em va agradar perquè la màscara sembla la de veritat, amb l'enreixat i tot. Està feta amb goma Eva i una malla de les patates pintada a sobre. A que mol@? :)


L'intercomunicador ha estat més  xapuça... La primera prova:


2 tapes del nescafé amb una bobina de fil buida al mig i un cordill. Com a ió-ió no funciona i és massa ample per assemblar-se a l'original...

He fet la 2a prova tot escrivint aquest post: 1 caixeta de quesitos...


La idea de la papallona em mola molt...

Ho havia descartat perquè vaig pensar que taparia tot el cul de la meva sargantana... I ara dorm per provar a veure com li queda. No se què faré al final. Per quin us decanteu?

Us deixo amb unes fotos de la meva heroïna particular a veure què us sembla.




Eps!! Que hi ha Pispes Botes!!! :))))
Aprofito per passar per Menuda Inspiración a veure si hi ha algú que m'il•lumini amb l'intercomunicador....

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!