martes, 30 de agosto de 2016

Sense Termomix tambè surt bé ;)

Avui us porto un pastís que, estarà malament dir-s'ho una mateixa, però estava boníssim de veritat!
Estic pensant que no l'hauria d'haver probat de fer mai..., doncs repetirè massa vegades... mmm

Pastís de xocolata amb dues textures.
Tinc mandra d'escriure els ingredients..., així que us deixo foto directament del llibre de receptes de la Termomix d'on la vaig treure:

Ha quedat de veritat, boníssim. El tema temps de treball amb la maquineta, obviament ha quedat substituit per batre-ho a ma en primer lloc, amb els ous i sucre, i passar-hi el turmix al afegir-hi la resta...
No tinc fotos del tall, però de veritat que ha quedat espectacular:



I aquí un cop ja preparat per celebrar el cumple de la mitjana de casa...



Apa!  A seguir de Festa Major!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!