miércoles, 4 de noviembre de 2015

Block Stripes sense stripes ;)

Bona nit!

Finalment acabada la Block Stripes sense stripes de la Ottobre 1/2015... amb algun entrebanc que endevinareu a les fotos...


Tot i això, he de dir que estic prou contenta, doncs per ser la primera cremallera que poso i el 1er cop de fer servir l'agulla doble, n'he sortit prou ben parada, jejeje.
Tela de dessuadora i puny de Cal Joan, en la meva 1a visita fisica a la tenda, que no serà l'última. Anna ets molt amable i atenta.
Tot i que la dessuadora és d'hivern per poder aprofitar-la mes l'he forrada amb polar finet i he tapat coatura del gorro interior aprofitant unes cintetes que tejia per casa.

El fotut és que un cop la tenia acabada, la princessa del meu mar no se la volia posar... Manda Huevos!!!

Al final però ha tingut prou èxit i fins i tot alguna foto NO moguda ha sortit...




Enllaço a Fans de Ottobre!
I edito per enllaçarxa Yellowisthenewblack que ens proposava l'Anna de Cal Joan.

Què us sembla? Veieu la meva pifia o Amaikada???

2 comentarios:

  1. Amaikada?? Jo no en vaig cap!!! Queda genial!! i gracies per els piropos!! jejejje

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sips..., vaig colocar la gorra al reves de forma que cordada nomès la pot portar el Mic! 😂😂😂

      Eliminar

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!