jueves, 29 de octubre de 2015

Vestit de castanyera o Halloweenada

Hoooola!

que s'acosta la castanyada i nosaltres sense res de res per posar-nos per la festa del cole..., com sempre..., estressada dilluns per tenir-ho llest per posar dijous..., perquè no avisen abans a l'escola?
Se suposa que quan els nens passen de la llar a l'escola els pares tenim més capacitat de reacció...!?!? jo no, segur...

Bé, a estonetes m'hi vaig posar desde dilluns i ahir a la tarda el vaig poder acabar.., bufff., casi!!!!

Ha quedat prou bè...

La tela marró de la faldilla, és la típica dels disfressos que rellisca força i brilla, comprada a la parada de teles del mercat setmanal de Roda de Barà l'any passat, per fer una disfressa d'ocell que algun dia us ensenyarè.
La butxaca carbassa en què consisteix la Halloweenada, està feta amb tela de xandall d'hivern de Cal Joan. Si..., se que necessita una entretela o algu per donar-li força..., però amb un parell de vespres i 1 hora a la tarda, no demaneu peras al Olmo....

El davantal està fet a partir d'una camisa del Samuel que ja no arribava a puesto , jajajajja i un viu que vaig comprar de liquidació a uns xinos. Encantada amb la cinteta escolta, que tenia adhesiu per fixar-la a la roba i jo sense saber-ho..., ara passar-hi despres la màquina va ser una odisea perquè s'hi enganxava l'agulla i tot..., Arg!

I el mocador és el què va resultar d'un vestit mini que vaig heredar de la meva germana Alba, sabent que jo no hi cabria mai però m'encantava l'estampat... Doncs amb aquest vestit vaig començar dilluns fent la faldilla i em vaig desdir... Primer al veure un vestit de castanyera a la Casa Petita i pensar..., 'menuda pifia de vestit de castañera que estas fent', i 2a., perquè la roba era molt primeta i no tenia força per fer la CAMPANA que tota bona castanyera ha de fer amb la faldilla...

I així de feliç anava avui al cole, amb la butxaca plena de castanyes torrades!!!



3 comentarios:

  1. Com he trobat a faltar la castanyera aquest any. Molt maca la disfressa.

    Eva, escriu-me pels patrons per a embarassades!!! ;)

    ResponderEliminar

Si em deixes un comentari, sabrè que has passat per aquí...! gràcies!

Your message will let me know you have been over here...! Thank you!